Navigácia

Rezervácie:

Gabriel Stach, 0903 487 346

6.7.2010-9.7.2010
  Tohtoročný biblický tábor sme začali turistikou. Ráno sa na fare stretávalo asi 20 detí. V utorok  ráno 6.7.2010 sme sa v dobrej nálade a po farkyho modlitbe presunuli na autobusovú stanicu, kde sme čakali na autobus na Horné Pršany. Trasa na dnešný deň bola jednoduchá. Mali sme sa z Pršian dostať pod Medvedicu (ku Malachovu) a tam sme sa rozhodli spraviť Slovo a opekať. Slovo na tento deň bolo o Kainovi a Ábelovi. O tom, aký bol Kain ku Bohu drzý (Gn 4,9). Keď sme sa dobre najedli, povymýšľali sme rôzne hry a nakoniec si deti vyskúšali, ako pozorne počúvali v kvíze (samozrejme nechýbali odmeny). Poobede sme zišli do dediny a nastúpili na autobus a rozmýšľali, čo môžeme zažiť další deň.
  V stredu sa malo ísť na kone na Sliač, ale kvôli počasiu sme to zmenili a išli sme do Arboréta vo Zvolene. Videli sme rôzne druhy ruží a stromov, po tráve skákali malé žabky, proste mali sme super deň. Na jednej lúčke sme sa zložili a spravili sme si Slovo, ktoré bolo o milosrdnom Samaritánovi (Lk 10,30-37). Podobne ako predchádzajúci deň sme to všetko preopakovali nenáročným kvízom.
  Na štvrtok som sa ja osobne veľmi tešila, pretože sme mali ísť na Donovaly na Habakuky. Po príchode ku dedinke sme si spoločne zaspievali(zatiaľčo Gabika išla kúpiť lístky) a urobili slovo o našej reči, teda o jazyku (Jak 3,5-10 ; 16-18). Hovorili sme si, čo všetko dobré a čo zlé môžme hovoriť. A po Slove sme vošli do dedinky Habakuky, kde nám celé vstupné, cestovné a rôzne drobné sladké odmeny počas tábora, hradila n.o. ADAM. Mali sm    e možnosť poprezerať si chalúpky a remeselníkov, mohli sme si kúpiť nejaký ten suvenírik. Videli sme rozprávku O drevenej krave a Soľ nad Zlato. Bolo nám tam tak super, že čas ubehol strašne rýchlo. Povedala by som, že niekomu by sa ani nechcelo odísť. Ale nakoniec sme sa všetci presunuli na autobusovú zastávku a dostali sme pokyny na ďalší deň.
A konečne piatok! Išli sme na Sliač na kone. Malí ale aj veľkí sa mohli povoziť na týchto krásnych zvieratách. Keď sme sa dosýta vyvozili, išli sme ku vlakovej stanici, kde sme si sadli pod stromy a spravili si Slovo - Podobenstvo o veľkej večeri(Lk 14, 15 – 24) a o tom, že máme byť svetlom sveta(Mt 5, 14 – 16).
Ďakujeme nášmu Ockovi za úžasný čas, ktorý sme z Jeho milosti mohli spolu, tento skoro celý týždeň, prežiť. Nech Pán požehná ľudí, ktorí toto celé s Božou pomocou pripravili(Gabika a Renátka).

Fotografie                                                                   Autor: Maťka Malčeková

Search

Časopis Pohľad

Slovo

2 Timotejovi 1, 7-8 Boh nám zaiste nedal ducha bojazlivosti, ale (ducha) moci, lásky a sebaovládania. Nehanbi sa teda zo svedectvo o našom Pánov, ani za mňa, Jeho väzňa, ale spolu (so mnou) v moci Božej znášaj protivenstvá za evanjelium.